kk

Κλείσιμο σκουπιδοτοπου - Παύση λειτουργίας ΧΑΔΑ - Αφυσσού και αποκατάστασή του !!!

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ !! ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.......





ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΗΗ !!!

Φίλες και Φίλοι μου, ύστερα από αρκετούς μήνες απραξίας επιστρέφουμε δριμύτεροι....

Θα συνεχίσουμε την ενημέρωση για το περιβαλλοντικό πρόβλημα που μας αφορά εδώ και 40 χρόνια…

Οι λόγοι της απραξίας ήταν συνειδητοί. Συνειδητοί διότι στις δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010 μετείχα ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Δεν επιθυμούσα το συγκεκριμένο blog να αποτελέσει χώρο ψηφοθηρίας ή πολιτικών αντιπαραθέσεων και να χάσει την δυναμικότητά του και τον σκοπό του, ο οποίος δεν είναι άλλος από την προώθηση – υπεράσπιση – δικαίωση - των δίκαιων αιτημάτων των κατοίκων της περιοχής Αφυσσού, Κοκκινόραχης, Σπάρτης κλπ ‘’για την οριστική παύση λειτουργίας του ΧΑΔΑ Αφυσσού (του πρώην Δήμου Σπαρτιατών και τώρα του Καλλικράτιου Δήμου Σπάρτης) χωρίς την εγκατάσταση δεματοποιητή σύμμεικτων απορριμμάτων εντός του ΧΑΔΑ και την άμεση αποκατάστασή του διότι είναι επικίνδυνος απειλώντας την υγεία μας και υποβαθμίζοντας το φυσικό, ιστορικό, μοναστηριακό και ανθρωπογενές περιβάλλον της περιοχής.

Βρίσκω την ευκαιρία να ευχαριστήσω τις φίλες και τους φίλους που στήριξαν την υποψηφιότητά μου αλλά και αυτούς που δεν την στήριξαν.

Τις απόψεις μου και τις σκέψεις μου, γιατί ήμουν υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές τις εξέφρασα και δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα Λακωνικός Τύπος τις παραθέτω …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου